Tarieven 

E.E.N.® consult, +/- 1 uur €80,- Volledig consult met diagnose, bespreking, behandeling en advies middelen (inclusief persoonlijk flesje E.E.N.® / Bach indien geadviseerd)
Kennismakingsgesprek, +/- 15 minuten Gratis Ontdek of E.E.N.® therapie bij je past. Dit is geen consult. Geen behandelingen of advies.

Betaalmogelijkheden

Bij mij kan op twee manieren betaald worden:

  • Contant geld 
  • Digitaal betaalverzoek

Het is NIET mogelijk om te pinnen.

Afspraak annuleren of verplaatsen

Wanneer je een afspraak wilt annuleren of verplaatsen doe dit dan op tijd. Het verplaatsen of annuleren kan tot 24 uur van tevoren kosteloos. In het geval dat de afspraak niet tijdig verplaatst of geannuleerd wordt, ben ik genoodzaakt het volledige tarief in rekening te brengen. 

Vergoeding verzekering

Het is bij mij NIET mogelijk om een consult (deels) vergoed te krijgen. Ook niet wanneer je aanvullend verzekerd bent. 

Vervoer

De praktijk is zowel met de auto, fiets en het OV prima te bereiken.

De auto kan geparkeerd worden bij de parkeervakken op zo'n twintig meter afstand van de praktijk. Deze parkeervakken zijn overdag altijd beschikbaar. 

Vanaf treinstation Heeze is het ongeveer een kwartier lopen naar de praktijk.

De fiets kan bij de voordeur neergezet worden. 

Toegankelijkheid

De praktijk bevindt zich op de begane grond en is goed toegankelijk voor mensen die gebruik maken van een rolstoel, rollator of andere hulpmiddelen. 

Er zijn GEEN jonge kinderen of huisdieren toegestaan in de praktijkruimte. 

Een klacht

Ik doe altijd mijn uiterste best om iedereen met de juiste zorg en professionaliteit te behandelen. Het kan echter voorkomen dat jij vindt of vermoedt dat ik onjuist gehandeld heb. In dat geval is het mogelijk om bij mij schriftelijk een klacht in te dienen via info@praktijkbm.nl 

  1. Ik zal in eerste instantie samen met jou bespreken hoe we de klacht kunnen oplossen.

  2. Indien dit niet tot de gewenste resultaten leidt, kan jij als cliënt een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. De klachtenfunctionaris werkt als bemiddelaar en biedt hulp aan zowel jou als cliënt en mij als therapeut. Samen proberen we tot een oplossing te komen waar iedereen mee instemt. De onafhankelijke instelling voor de klachtenfunctionaris is Quasir. Neem contact met mij op voor de juiste contactinformatie van Quasir. 

  3. Indien ook dit geen oplossingen biedt, gaat de klacht naar de onafhankelijke tuchtrechtspraak. Ik ben daarvoor aangesloten bij Stichting Zorggeschil